monalisas

Dagen D, i kyrkan och sen ut i risregn...

Publicerad 2011-01-04 13:06:25 i Allmänt,

Underbart var det, Dennis Glimmefors sjöng All my loving direkt efter vi gått in till Mendelssohns brudmarsch, efter det följde korta ord och Hosianna Davids son. Så var det löften och annat, oj kommer ihåg så dåligt, men vi delade också ut var sitt halsband till våra barn som fick komma fram, stora pojken var för övrigt pappas bestman och höll ringen, bra jobbat Hugo! Barnen fick var sin ängel med en sten i, olika färger för alla barn, ljuslila, ljusrosa, ljusblå, mellanblå, mörkblå och grön.

Sen spelade dennis Mio min Mio för oss på panflöjt, otroligt vackert och min man älskar älskar panflöjt så det kändes extra speciellt!



Du vet väl om att du är värdefull hade vi som psalm på slutet och sen var det dags att gå ut och Dennis sjöng "God only knows" och det var helt toppen!

Länk till låten när Beach Boys framför den: http://www.youtube.com/watch?v=BC_UILNwWrc

Efter två verser började vi sakta gå ner och ut ur kyrkan, blir alldeles rörd nu när jag tänker på det!



Här kommer en oförglömlig bild, är så lycklig över dessa bilder som följer, det kastades ris ordentligt och hårt, in i trosorna ska det sa mamma för det betyder tur! Fick ris i munnen, överallt hade vi ris! Men underbart var det!



Foto: Kristina Samuelsson 2010



Foto: Kristina Samuelsson 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mona-Lisa

Kreativ idémakare med hundra idéer och lite till, häng med i mitt liv med färg och form och pyssel. Våga vara kreativ!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela