monalisas

Min klänning

Publicerad 2010-12-16 21:09:31 i Allmänt,

Så här ser den ut men jag ska lägga till tyll i kjolen och så ett skärp i midjan plus ett halterneckband. Färdiga resultatet kommer inte förrän efter bröllopet.

Fick min klänning av en helt fantastisk tjej efter att ha sökt tips på nätet om hur jag skulle få tag i den eftersom den är slut i alla lindex butiker och också online. Har nämligen en exakt likadan i svart som jag älskar! Klänningen jag fick har varit med om ett bröllop innan och tjejen som bar den har satt i ett foder upptill och bytt ut dragkedjan i ryggen från en silvrig "dekorativ" till en vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mona-Lisa

Kreativ idémakare med hundra idéer och lite till, häng med i mitt liv med färg och form och pyssel. Våga vara kreativ!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela